april april

godmoron, jag vaknade vid halv 8. hade fått sms av malin. hon skrev: jag kan inte följa med till norrköping, jag är magsjuk. och jag som va nyvaken kom inte ihåg att de va första april. sen skrev hon: april april .......  haha kommer nog bli lurad rätt mycket. som för två år sen när vi i klassen hade gjort en massa prov så hade tjejerna haft idrott och då så kom vi tillbaka och då stod det typ på en lapp på dörren: '' vi har tappat bort alla prov så ni måste göra om dom''. varför ska man skoja på 1 april de har jag aldrig fattat, kan man väll alla dar. men iallfall idag stannar jag hemma från skolan för att vila min röst men malin kommer hit ikväll och sover här för vi ska till norrköping imoron bitti för hon är inte magsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0