hemma från norrköping

hejsan, nu är jag hemma från norrköping. tog 2 timmar att åka bil. i fredags kom vi fram vid 1 och då badade vi typ hela dan sen satt vi på nån pub på kvällen. jag va jätte trött så somnade runt 1 på hotellrummet. sen igår så gick vi på kolmorden och kollade på djuren. jag och malin tyckte mest om: delfinerna, tigrarna och sen sälarna. när vi kollade på tigrarna så stod vi vid en glad runta och då hoppade en tiger på glasrutan exakt där jag stod. och sen kollade vi på delfinshowen, haha känner mig lite barnslig som gick där. men kul iallfall. sen efter de så badade vi och låg på hotellrummet, jag satt och sepade mig mot malin i sängarna. och vi kollade på nån film där jag blev kär i en robort. men iallafal,i fredags när vi badade så tappade jag min stav till naveln och jag hade inte med någon annan så det hann nästan växa igenom men idag när jag kom hem så trök jag igenom den igen och de blödde lite bara. och i fredags de första malin gör när vi kom till badet så ramlade hon. idag innan vi åkte hem så gjorde jag en behanling, typ nått för håret sen massage. tjejen som gjorde det va jätte snäll. fick iallafall en skit rolig helg med malin !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte mest om, delfiner, sälar sen tigrar :D

hahahaha :))))))))))))))

2010-04-05 @ 08:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0