igår kväll,trodde jag skulle dö

hejhej, kom hem vid 11 igår kväll så orkade inte sätta på daton. så blev inget inlägg. men iallafall.  igår gick jag och mötte malinj så gick vi till willys och köpte glass. seriöst de enda man kan göra i sura. sen gick vi hem till henne och kollade på film. sen gick vi ut och satt typ vid starbäck. de va fan skit kallt  ute. sen gick jag hem och böt jacka. sen så gick jag till samhället och mötte linnea och josse. vi satt typ i lekparken och snackade typ om allt, sen när josse skulle hem gick vi med henne och då va de nått i skogen så vi skrek typ. blev fan rädd. men sen gick jag och linnea hem. hon va typ den enda som snackade hela vägen hem. men idag ska jag va med adde. jag har lovet att vi ska kolla på hockey. nu ska jag fixa håret eftersom jag inte får ha smink för min stora pojke.

malinj när hon hade lite problem i gungan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0