johannas fina bilder

Skolan idag hade först engelska sen svenska. Tisdagar går snabbt i skolan efter svenskan hade jag lunch. Vi satt nåra ute på marken och ''solade'' (HAHA) nej då. Men johanna tog typ lite bilder med min kamera. Efter lunch hade vi matte och no. Min lärare sa till oss hundra gånger. Jag och Johanna har till och med fått bestämda platser på matten. Seriöst vi har typ massa på no/ matten. vi får inte ha mobil, jag och Johanna har bestämda platser. Efter matte/ no hade vi klf. Nästa vecka tror jag de är så ska vi åka in till stan och va där. Och jag bara älskar min klass? Ikväll blir de till stallet och rida.

johannas bilder, trodde inte min kamarea va så bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0