lördags natten

Lördag: drog ut och gick hem till Josse med Linnea och Josse. Sen hem till Linnea med väskor. Drog ner till samhället vid 10. Satt nere vid tågstationen, vi fick lova att dra hem 11. Men nej vi gick hem till mig och hämtade öl. (HEHE) busigt. Efter de drog vi till Linnea och satt i hennes kök och garvade som fan ! Josse kunde inte hålla oboyen i munnen. (HAHA) satt där ett bra tag. Sen satt vi inne på Linneas syrras rum och körde ölspelet.(HAHA) Linnea hoppade av och Josse spydde typ ut de igenom fönstret. Alltså borde jag vunnit. Linnea och Josse hoppade ut igenom fönstret. Linnea kastade en öl i ett träd och Josse ramlade. Men där stod vi klockan 3 på natten och rökte. Josse somnade halv 5, jag och Linnea somnade 7 på moronen.
Söndag: vaknade 2 halv 3, vi åt frukost och fixade oss. Drog hem till mig. Josse blev kär i min lilla kanin Doris. men vi drog till släggan och köpte glass sen satt vi oss vid tågstationen. Träffade malin, Linnea körde runt Josse och Malin i en ''vagn'' bakom konsum. Gick runt och kände oss som nåra tattare. Nej då skoja bara. Vi satt och skrek i en gunga i lekparken : runka på runka på, så hårt de går åhhåiååå. sperman får tjejen kåt. (HAHA) bästa låten vi kom på ? jag drog iallafall hem vid åtta. nu ska jag mätta hur lång jag är för adde gjorde de nyss och han är 186 cm lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0