snö igen?

när jag vaknade så kollade jag ut igenom fönstret. SNÖ? Igen, jag bilr galen snart. Det är ju för i helvete april då ska man inte ha snö. Den här snön kommer nog inte ligga kvar länge eftersom de är plusgrader på dagarna men jag hatar snö iallafall.

Igår efter skolan när jag och Linn skulle gå hem till mig så träffade vi Jenny, så hon hängde med. Vi satt och pluggade. Linn gjorde sin franska, jag skulle göra min so men skrev två meningar. Sen gick vi till släggan och växlade Jennys 100lapp. Men vid klockan 6 drog dom hem och jag

Idag efter skolan med 4 lektioner så ska jag till stan och träffa min mamma. Kanske kommer bilder från stan och från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0