bio med mamma

Hej, vaknade för typ en halv timme sen, för någon kille ringde och ville snacka med pappa. Va igen ide att somna om. Igår vaknade jag vid 11, drog till Västerås med mamma. Vi va typ ett tag på erikslund. Sen drog vi till stan och jag köpe lite kläder. Sen drog vi till mormor. Snackade med henne och jag kollade på tv och frös. Men sen åkte jag och mamma till stan igen och gick på bio. Vi såg bröderna karlsson. Inte den bästa filmen jag sett men den va väll bra. Vi kom hem vid 9, då gick jag ut och snackade med Jenny och Emma som va med Ersad. Kom hem runt halv 11. Mamma skulle sova så jag satt mig på mitt rum och städade eftersom det såg ut som ett helvete! Somnade vid 3... Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, är trött och har ont i huvudet så det kanske inte blir så mycket mer än att jag ska hjälpa pappa med ved.





gjorde ju om mitt rum för inte så länge sen. Och nu när det är städat kan jag lägga ut en liten bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0