En borta...

Klockan 12 idag, när jag skulle ta mina piller så va det en för mycket borta. Jag har inget minne av att jag tagit två samma dag. Jag måste iallafall till um i veckan och fixa ut ett andra packet. Det är något jag måste komma ihåg!!!


borta?


Nu sitter jag här och lyssnar på musik och bloggar. Har nyss ätit förförsta gången idag och jag har varit vaken sen klockan 9 och klockan är snart 5. Det är inte bra. Men nu blev det en macka med grönsaker på och lite vatten till. Har duschat, haft ansiktsmask och fixat mina ögonbryn, det va länge sen jag gjorde det. Så jag tyckte jag skulle det. Men nu ska jag ut och bära ved. Fått pengar av pappa för att jag ska göra det nu när han är borta. Och så väntar man på Jenny som kommer snart. Hon får väll kolla på eller något


ved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0