Sätrabrunn

Hej, nu har jag vaknat och duschat, ska snart ut och hjälpa mamma med veden. Sen drar hon och jag till sätrabrunn, på spa.. HEHE känns lite knasss. Vi kommer hem imoron och då är pappa hemma! Snackade med han i telefon för några minuter sen och han sa att dom hade åkt från fjället nu. Ska lägga ut någon bild som han tagit sen. Igår när jag träffade Malin, vi snackade ett tag. Drog till henne, sen till willys köpte päron och cola. HAHA alltid vi. Sen hem till mig satt vid datorn sen drog vi ut. Klockan 5 drog vi till Malin igen. Hon käkade och jag fick smaka. Sen drog vi ner på samhället. Vid 7 drog vi hem till mig. Johanna kom så drog vi ner på samhället. Träffade Jenny , Linn, Monir och två andra killar... Jonas kom i sin bil, han fick låna min rosa brillor. Blir synd om han, om han inte lämnar tillbaka dom. Men sen drog alla så hämtade Jimmy mig, Malin och Johanna. Sjkutsade hem Johanna. Sen åkte vi runt i sura. Sen till camping. Va där ett tag sen skjutsade han hem mig och Malin. Malin drog efter ett tag. Jag satt mig och kollade på film med mamma. Somnade vid 2 typ. Kommer inte blogga mera förän imoron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0