Bråk försvinner...

Ska skriva av mig lite. Skiter i all bråk som varit.



Linn Malinen: Du har varit min bästa vän sen januari 1998. Kommer inte ihåg allt från dagis exakt. Vi pratar alltid om det vi kommer ihåg ex: Då du och jag skulle ''hjälpa'' din bror så vi hoppade över staketet och drog hem till dig. Då vi alltid sprang till gungorna och jag stannade innan vi va där och sa att jag inte skulle få min gunga och blev tjurig. Vi pratar alltid om när du rev Martin i ansiktet, då vi fick så grymt mycket skäll av dom som jobbade där. Kvällarna hemma hos mig när vi va 5 år, vi spelade in en massa typ när vi snackade och sjöng. Och jag va en tiger och jagade dig för du va en häst. Nu när man lyssnar på dom. Så sitter man bara och skrattar och tycker vi va knäppa. Men vi skulle börja skolan. Du valde nytorp. Nytorp som låg längst bort från mig. Men jag tog också det för du skulle de. Vi slutade va och vi hitta oss till andra. Men sen när vi skulle börja på skogslund så kom allt tillbaka. Vi har alltid roligt när vi är. Förra sommaren då vi va i gävle på någon camping, vi satt inne i husvagnen och sjöng depp låtar HEHE eller vi sjöng inte, vi SKREK!!! När vi insåg att man hörde ut så slutade vi. Och när vi satt och gungade som vanligt och 3 små killar kom fram och vi drygade med att gissa vad dom hette. Och någon liten kille som hette Johan började jaga dig. haha såg så roligt ut. Hösten kom och vi började gå på såna där jävla discon i stan. HAHA Dom kvällarna är otroliga! Nu har jag inte träffat dig på över en vecka och de känns konstigt. Vi har inte bråkat någon gång och det har snart gått 13 år, jag litar på dig till hundra.Jag älskar dig min barndomsvän!



Malin Högberg : Träffade dig igenom fotbollen. Vi snackade inte så mycket kanske. Iallafall inte va jag kommer ihåg. Men vi skulle börja skogslund. Du och jag kom i sammaklass. Men började inte va med dig förän efter ett halv år. Varje dag i skolan är jag tillsammans med dig och de trifs jag med. Vi kanske hittar på sjuka saker. Alla minen är sjukt roliga. Som Norrköping, då en tiger hoppade på fönstret där jag stod och någon gamal dam sa att den kanske gillade mig. HAHA så fult. Alla sepe bilder och vidio klipp båda i skolan och på andra ställen. Då H frågade dig om jag tyckte han såg ut som en bög. 2 år och vi har gjort så mycket. Tror nog inte ens jag skulle kunna skriva ner. De skulle ta tid. Vi har bråkat två gånger på två år. Och låt de aldrig hända igen!! Den här sommaren. Vi åkte på rix fm med några killar. De tog 23 dagar tror jag sen träffades vi igen. De kändes som om något inte fanns där. Vi hade inte ens smsat varandra! De va fan helt konstigt. Men nu snackar vi som vanligt och de känns bra för mig! Dig är också någon jag litar på till hundra! Jag älskar dig min andra halva




Yohanna Andersson : Vi har inte så jätte mycket minen. Men vi gick i samma klass sen lekis till 5 an, vi va typ aldrig men nu i 7an vände det. Vi va några gånger men den här sommaren har du blivit som en äkta syster. Vi har samma humor, vi fattar varandra. Dig kan jag snacka med om allt. Jag vet det nu. Men du ska ju flytta och byta skola. Men vi kommer säkert va en massa. Tror aldrig jag bråkat med dig och de ska aldrig hända heller! Och vår teater till låten : hos dig är jag underbar! haha sjukt roligt. I vintras när du gjorde dig till katt och jag till en hund. Vi va snygga dååå 'host'. Jag älskar dig.



Jenny Blomkvist : Jag har vetat vem du va sen dagis. Men du i 2 an sommaren innan 3an då du skulle flytta till Värmland så blev vi bästavänner. Vi va bara du och jag hela sommaren! Kommer inte ihåg men efter några månader kom du tillbaka. Vi va inte så mycket men i 6 an började vi va igen. Dig kan man skratta och ha kul tillsammans med. Vi har väll inte varit så mycket själva på senaste tiden men vi har gjort mycket men vissa minen kan man hålla för sig själva, ex : i stugen med min tjol och gubben. Men det finns säkert några som vet va jag menar. Men du vet väll mest. De va då du, jag och Mimi körde något spel och jag fick äta en sked smör och ringa .... och sjunga. Och jag sjöng : santa lucia. Och du ringde till .... och sa att ni skulle på dejt! HAHA de va typ i 4an tror jag. Alla gånger du tagit över allt helt och fått oss alla att skrattat så vi nästan kissat på oss. Typ när du ringade till någon av Dannes kompisar och snackade som en blatta och vi va en massa som låg i min säng. Och sen dom där vidiorna när jag och linn skrattade ihjäl oss. Vi kanske har bråkat en massa men jag har aldrig viljat bråka med dig eller någon annan.  Jag älskar dig.




Emma Lagerkvist
: Nu ska ni folk inte tro att jag skriver det här för att bli sams med henne. För det är jag redan. Man kan förlåta folk och jag är en sån som förlåter. Jag hatar att bråka med folk. Jag vet att du Emma säger en massa shit när du bilr arg, för de kan jag också göra fast jag inte ens menar vad jag säger. Men måste se på hur denns andras liv ser ut. Och om man förstår är det ju helt klart att man förlåter. Vissa som har jobbit hemma tar ut det över kompisarna och då ska man fråga som kompis om de är något som kanske är jobbigt. Eller om man bråkar med sina kompisar, då kanske det går ut över sin familj, vissa kanske har svårt att säga saker hemma men föräldrar är dom man ska lita på mest, så är det iallafall oftast. Du och jag, emma vi har mycket minnen. Alla dessa kvällar hemma hos mig, eller ute. Jag kanske är tönt som håller käten när man bråkar men där är för jag inte vill bråka. Inte med dig emma eller med någon annan. har bara känt dig lite mer än ett år men mer blir det väll. Vi kanske bråkat mycket men vi har ju så roligt tillsammans, jag älskar dig, till och med när vi bråkar.



Daniella Nässlander : Känt dig i typ ett år, vi gjort mycket. Tänk när vi alla är gamla. Då kan vi tänka tillbaka och tänka på alla minnen och då få uppleva det igen fast i tankar. När du och jag va på rocklunda och dom där killarna drygade som fan! Va fan skit roligt. Och en massa mer. Film kvällar med dig. Vi kanske inte har känt varan länge men jag älskar dig iallafall. Aldrig bråkat och det gör att jag vet att vi kommer känna varandra länge. Minnen blir nog flera.






Kommentarer
Postat av: Anonym

du är mitt allt, å de hoppas ja du vet <3

2010-08-02 @ 18:08:04
URL: http://bbbaraeema.blogg.se/
Postat av: daniella

jag älskar dig jonna <3

2010-08-06 @ 11:40:32
URL: http://daniellanasslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0