Äckligfjortisnatt..

Hallo, vi vaknade vid 8 ! JIPPI duktiga flickor. Jag har nyss duschat och jag vet inte va Yohanna gör men vi ska äta frukost sen ska vi dra och köpa sluch eller någon. Får se va som händer idag. Inatt hade vi damp iallafall. Igår klockan 11 drog vi ut och träffade snyggingen från västerås;) Jag lekte Yohanna... HAHA så jävla roligt. Men efter ett tag drog vi hem. Jag och Yohanna satte på oss 4 lager med olika fondation och massa mer... Typ på läpparna, tuperade håret som fan! Sen tog vi MASSA kort, Sen tog vi bort all fondation, satt på oss rött läppstift och jag klippte hårt??????? Vid typ 3, mins inte riktigt om klockan va de men vi la oss i min säng iallafall. Johanna ringde mig och vi snackade ett tag. Jag och Yohanna låg och garvade åt ett ljudklipp som vi gjorde!!!!! Just nu sitter vi och lyssnar på ''vår'' låt: Hos dig är jag underbar. Skriver senare.

[                                                             så                                                       ]
seriösa är vi!




Från hänimjauwh & vowhenjoih 
till yohannaj&joannayfjortiiiiispoweeeeern

Kommer mera sen;))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0