Vän med Johanna igen

Hej, varit vaken i en timme nu, sov som en gud i min säng! Så jävla skön. Har duschat och suttit på mig rosa mjukis kläder. Får se va som händer idag, Yohanna kommer iallafall ikväll och sover här. Igår så cyklade jag till tuppen. Träffade Linn och Jenny, vi drog hem till Jenny. Satt på hennes rum ett tag sen drog vi hem till mig ett tag. Så kom Emma och Frida, vi drog till kajen och satt oss där. Emma och Frida drog så kom Johanna med Frasse. Satt ett tag där sen drog vi till Johanna, hon böt tröja sen drog vi till skolan. Frida och Emma kom och vi satt där och snacka om fina saker. Typ alla drog hem förutom Emma Frida och jag. Vi drog hem till mig. Sen drog vi ut. Jag somnade vid 1 men inte hemma. Men jag vaknade upp hemma. Nu ska jag äta frukost.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0