Lördag och söndag.

Hejsan, inte skrivit sen i Lördags morse. Men i Lördags åkte jag till stan med pappa och mamma och köpte en kamera och en rakaparat. Sen åkte vi till min kusin Mia. Lekte lite med Nike, hon är sååååå söt! Men duschade henne och läste en saga sen somnade hon. Vi åkte hem så kom Charlotte och Jenny och dom sov här. Men igår åkte vi till stan runt 12. Köpte två linnen, skor, en tjock tröja och percing. Blev inte så mycket för vi orkade inte gå där länge så åkte hem vid 4. Linn kom och vi färgade Jennys hår. Sen Drog Jenny och Charlotte och jag och Linn drog till Johanna. Sen gick vi hem till mig och dampade i min säng.











_______________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0