mina fötter...

Hej, sitter här med Elin. Jag sitt och lider! Mina fötter gör sååå ont! Köpte nya idag.

Fick ju jullov idag. Och mina betyg,dom såg väll okej ut. Men 2 tråkiga timmar i skolan idag. Efter det kom mamma och hämtade mig och vi åkte till stallet och jag skrev upp mig på hoppkursen som är nästa vecka i 3 dagar. Men sen åkte vi hem och vid 12 åkte vi ner till stan. Sen blev de till glada häst och köpte grejer. Haha mamma ska ge mig hälften i julklapp. Men sen blev det till hälla och köpte julklappar till min mormor, min lill kusin och min kusins barn. Sen blev det till pappas jobb, så åkte jag och pappa till Erikslund och köpte julklapp till mamma!


idrotten igår...
sista för i år !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0