Nova - love

Lördag och nu är det bara 6 dagar kvar till julafton. Blivit hemma idag med mamma. Legat fram för tv:en och segat! Nyss damsög jag mitt rum efter att jag städade igår. Men nu ska jag och min mamma ta fram lite julsaker, kanske åker till mormor, jag vet inte än. Men tror iallafall jag stannar hemma ikväll för jag är så trött!

Igår efter att jag städat klar, åkte jag till stallet och hoppade Nova. Underbar häst! Gick skit bra. Hoppade bara en liten bana. Men sen åkte jag hem. Duschade och sånt.Sen vid halv 11 drog jag ut och träffade Johanna och Linn. Hittade en and, den va skadad men vi viste inte va vi skulle göra så vi lät den va. Rädd va den iallafall. Men jag gick hem runt 12, somnade nog direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0