Datorn funkar igen!

Datorn funkar igen!!!  Jag har inte så mycket att skriva. Igår va jag hemma för jag hade ont i huvudet och kunde inte gå. För i måndags trampade jag snätt och gjorde illa min tå igen. Men nu är de bra. I lördags kom Yohanna hem till mig. Vi va ute men vid 10 kollade vi på film hemma hos mig.  Sen la vi oss i min säng vid 3 eller något, somnade vid 4. Sen i söndags vaknade vi vid halv 12. Jag duschade sen åkte vi hem till Yohanna hon red Inter. Kommer massa bilder snart. Men vi åkte till sura igen vid 4. Hem till hennes kusiner satt och kollade på tv. Sen drog vi till tuppen. Satt där och drygade. Men sen gick vi hem till Pontus och va med honom och Emil. Jag och Yohanna låg i soffan och as garvade åt ingenting. Men sen drog vi ut vid 1. Träffade några som skulle till camping. Men sen drog vi in. Kollade på film igen och sen kom Anton. Vi somnade typ vid 6. Jag vaknade vid 12 av att jag fick grädde i håret. MUMMMS Yohanna garvade ihjäl sig. Men sen gick jag och Yohanna hem till mig och sen drog vi till camping. Badade en gång sen drog vi. Yohanna drog hem vid 7. Men idag kommer hon också.

Bilder från i söndags








Yohanna och Inter



glassssssssssssssssssssssssssssssssss;*




Yohanna och jag

Kommentarer
Postat av: yohanna

HAHAHA fan vad gulliga bilder x)

loveu!(k'

2010-07-21 @ 13:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0