kryckor på sommaren

Hej, sitter i Emmas rum med henne och Frida. Emma fixar sig och jag lånar datorn. Varit i camping idag med Linn Yohanna Emma och Johanna. Solade och badade. Men sen drog jag Emma och Yohanna till mig. Åt mat sen drog Yohanna hem. Emma och jag städade efter igår, då vi sov ute på min altan. Vi hade skit kul. Igår va jag hemma eftersom i fredags natt sprang jag in i en sten när jag skulle bada på natten i camping med Yohanna och Frida. Så fick ligga hemma Lördag och igår men senare igår kom Jenny Linn Emma och Yohanna. Vi va ute till 11. Sen drog jag Yohanna Emma och Tobbe hem till mig. Tobbe drog vid 12. Vi va på min altan till klockan 3 på natten sen drog vi ut och träffade Tobbe. Somnade vid 5. Idag vaknade vi klockan 12 och vid 2 drog vi till camping.Och i natt ska jag Emma och Yohanna sova ute på altan igen. Får se vad som händer då. De va Power meet i helgen.
Åkte in med Frida i Torsdags. Vi gick runt på stan iallafall sen i fredags va jag på power meet med Johannes Olle och Simon, vi gick typ runt och sånt. Men åkte hem 9 då träffade jag Frida och Yohanna och va med dom och 12 på natten åkte vi till camping jag slog i foten i en stor sten och nu hoppar man på kryckor.  Puss på världennnnnn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0