Länge sen mitt päron

Inte skrivit på tre dagar nu. Men tar väll min dag idag. Vaknade rätt tidigt, väntade på Malin som kom till mig vid 12. Inte träffat henne på 27 dagar. Är ju alltid med henne i skolan. Har känts konstigt att inte ha träffat henne på så länge, men den här veckan bilr det bara Malin, mitt päron. Vi satt iallafall hemma hos mig ett tag. Senare drog vi ner på smahället, va där till klockan fem. Egentligen är det skönt att sura är så jävla dött. När vi kom hem till mig efter att varit nere på samhället någon timme så hängde vi med pappa till olberga och hjälpte honom att lasta på ved som han skulle ha hem. Satte oss vid datorn kollade massa gamla bilder och sen lite vidioklipp. Men nyss drog hon hem och skulle käka.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0