Tunneln

Hallo inte skrivit på 3 dagar nu. Vet inte varför. Men iallafall igår kom Malin och Gustav hit vid 4. Vi satt på mitt rum och vid datorn. Sen vid 9 drog vi ner till samhället. Träffade lite folk, Gustav åkte hem vid typ halv 10. Då drog vi hem till mig och hämtade väskor. Sen satt vi oss i tunneln med Jonn och Lukas. Jag hade 3 tjock och två byxor. Satt iallafall där till typ 11, halv 12 sen drog jag och Malin hem till mig. Båda somnade i soffan klockan 2 efter att kollat på 2 filmer. Vaknade vid 9 av att de va skit varmt, eftersom vi somnade i mjukiskläder och i en filt och tven stod på. Duschade sen käkade jag och Malin frukost. Nu sitter jag här, får se vad jag gör idag.


Malin och Gustav.


Lukas,jag och Malin i tunneln


Jonn


Jag och Malin.


Jag, Malin och Lukas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0