Virus i min data

Hej, inte skrivit på flera veckor eftersom min data är sönder och jag inte hunnit lagat den lr köpt ny. Men jag kan väl skriva om den senaste veckan.Fredag förra veckan va de midsommar. Va först på tidö lindö hos min mormor sen åkte vi till gryta och va där till 1 på natten. Va skit kul. Se åkte vi och hämtade adde hemma hos han. Sen sov han hos mig till söndan. Sen har jag har gått i sommar skola måndag till torsdag förra veckan och den här men i torsdag så va det sista dagen men iallafall, måndags va jag med Linn Jenny Frida och Charlotte vi badade och typ hade rätt roligt. I tisdags så tog de slut mellan mig och adde:( men jag va iallafall med Felix. Vi åkte och badade med hans kompisar. Onsdags va jag med  Oliver efter skolan sen va jag ett tag med Felix och några sen va jag med Emma Frida och Malin.De va länge sen jag va med Malin. Men iallafall torsdags åkte vi med sommar skolan till camping och badade. Sen åkte jag och Malin till stan va med Simon Gustav Tobbe och några andra. Träffade massa och hade skit kul. Kan inte lägga upp bilder. Men igår va det suradagarna så va nere på samhället med några. Emma sov hos mig, vi låg i min säng och garvade tills vi somnade sen idag åkte vi ut med båten och solade, badade. Kom hem så va vi ute med några och nu sitter jag här vid emmas data.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0