En dålig uppdatering

Hej, sitter här medans Linn och Jenny ligger i min säng. Jag sov till åtta.  Jag fick sova i soffan för Jenny och Linn somnade igår när jag städade. Men iallafall jag har haft en dålig uppdatering för jag inte har orkat suttit mig vid daton. Men vi tar de nu. I torsdags så va jag med Jenny och Linn. Ska nog uppdatera en vidio på Jenny från då. Men igår så kom Malin till mig kvart i 8 och då drog vi till samhället där våran nya skola ska ligga. Fick se våra klassrum och lite i skolan. Efter de så drog jag och Malin hem till mig. Sen vid halv 10 drog vi till samhället igen och kollade på soaren. (kommer några bilder) Men sen drog vi till camping med vår klass och nåra i 7:3 och nåra 94or. Jag badade en gång. Men efter de vid halv 2 drog jag hem. Träffade Linnea en stund. HEm vid 5 för min kusin anna, hennes mamma och min morbror och mormor hade kommit hem till mig. Fick en parfym av dom. Sen vid 10 drog jag ut med Jenny och Linn sen drog vi in till mig och dom somnade.

Bilder från igår.

Soaren 2010
Skogslunds sista







i caming



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0