jag tar mycket kort.

hej, jag sitter här och väntar på min mamma som kommer hem om typ en timma. eftersom jag ska till stallet och jag som är så slö inte orkar gå för idag i skolan så gick vi till camping 8 i morse och jag hade bara converse så mina fötter blev blöta eftersom det har börjat snöa mer. men ja och malin gick hur sakta som helst och vi gick inte hela vägen heller. men sen så hade vi hemkunskap eftersom vi hade temadag '' hälsa'' jag och vickan bakade bröd och dricka. smakade typ deg bara. men efter det så va vi i 119 och en kille och tjej snackade om alkohol, droger, ciggaretter och snus. jag kan redan de där så jävla onödigt att snacka om de då. jag har tänkt på bloggen, jag lägger upp typ ett inlägg per dag men ja har inte så mycket att skriva om när ja går i skolan.


jag tar ganska mycket bilder och filmar mycket. men jag har med kameran över allt. därför jag har så mycket bilder

malin




jonn




jag
osminkad




min och vickans ''bröd'' eller vad man ska kalla det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0