Alex, Tobbe och Pontus

Hej, skolan till klockan två idag, fick sluta tidigare. Gick hem och fixade mig. Sen upp till skolan igen och träffade Linnea. Vi gick till um och snackade med nån tjej. Har tid där på måndag och då ska Linnea hänga med. Men efter de träffade vi Tobbe och Alex, vi gick med dom till samhället och va där, Alex låg typ över mig. Sen drog Linnea och mötte Josse. Då va jag kvar med Tobbe, Alex, Simone och alla dom vid släggan. Sen gick Tobbe, Alex, Ponuts och jag ner mot konsum och va där. Jag, Tobbe och Alex drog till skolan och blev hämtade av två tjejer från Västerås. Dom köpte cigg och snus till Tobbe och Alex, fick sitta i Tobbes knä i bilen. Sen drog dom in till Västerås och jag gick hem. Nu ska jag ner till samhället och träffa Josse och Linnea, ska nog träffa Alex och Tobbe sen igen också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0