ÄNTLIGEN BILDER IGEN....!

Hej, idag vaknade jag klockan 6 av att pappa ringde men jag trodde den va 7 så jag gick upp. Nu sitter jag här och ska snart fixa mitt hår, sen till skolan. Har 4 lektioner sen ska jag sola. Idag eller imoron kommer min älskling hit. Men igår i skolan gick jag och Malin hem till mig som vanligt och låg och solade lite på min studsmatta men sen vid 4 slutade jag skolan då gick jag hem och böt om sen gick jag till samhället och träffade Jimmy en stund. Sen skutjade han hem mig fast jag sa nej. Onödigt när man bor så nära. Men sen drog jag ut med Jenny och Linn sen drog jag och tränade. Vid 8 när jag hade duschat klart så gick jag ut med Linn, Jenny, Frida och Charlotte. Vi va ute men vid 9 så drog jag Frida och Charlotte hem till mig. Då va min kusin Sofia där med sin kille Johnny. Men vid 10 drog vi ut, jag gick med Frida och Charlotte en bit sen hem och fixade mitt hår och snackade lite med Sofia.


lunchen, när jag och Malin gick hem till mig.





sen på kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0