blev ingen skola idag.... men imoron

Hej, blev hemma från skolan idag ! Hade sjukt ont i halsen och va försskyld när jag vaknade... Va redan fröskyld igår efter skolan men nu efter att ha vilat så mår jag bättre så de blir nog iallafall skolan imron då ska vi ha tema dag och jag ska fiska vid ekängen i kohagen. Men idag vaknade jag som vanligt men vid 7 ringde jag till mamma och sa att jag inte mådde okej för att gå till skolan. Hon sjukanmälde mig. Jag satt mig vid daton och kollade lite på kläder sen fixade jag ett par ''shorts'' men de gick inte så bra så mamma ska hjälpa mig när hon kommer hem och sen så vid 12 när min klass hade lunch kom Ersad och Noah. Ersad ville ha cigg så gav han två och sen hoppade dom studsmatte och jag släppte ut mina kaniner när dom drog till skolan satt jag mig och kollade på tv och nu sitter jag här igen. Inte ätit någonting idag! Inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0