Hos adde igår och idag

Hej, sitter här med Emma och Charlotte. Va nyss ute vid Roni med Alex Linnea Emma Charlotte och Robert. Idag kom jag hem från Adde vid 8, min mamma kom och hämtade mig. Igår när jag hoppade på bussen så kom Rosanna så satt och snackade med henne. Sen drog jag till skrapan och då va Adde där. Han skjusade mig på sin moppe och min rygg va ju inte så fin efter de. Men när vi kom hem till han gick vi ner i källaren och kollade på film. Sen kom Marcus och Simon. Va typ med dom kommer inte ihåg allt vi gjorde men åkte till Råby två gånger och typ hämtade öl. Men sen satt vi ute på Addes altan och sen kollade på hockey lite. Vid 12 gick jag och Adde och la oss i hans brosas säng och somnade nästan på en gång. Vaknade vid 8 tror jag. Då gick vi upp och åt frukost med Marcus och Simon. Sen drog vi till häll. Simon köpte cigg och en tröja. Sen drog typ dom så va jag och Adde själva hos han. Sen kom nåra killar från hans hockey lag, Jimmie hade en tjej med sig och hon verkade skit snäll. Men sen kom mamma iallafall och hämtade mig. Och nu sitter jag här. Imoron ska jag nog va med Charlotte Emma och Linnea hos mig eller ute. Blir ju inga bilder efter som min kamera är sönder men en ny kommer nog snart och då blir det bilder. Nu ska jag snart ut med Emma Charlotte och Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0