Igår och idag

Hej, sitter här med myskläder. Blev Jenny, Linn och Daniella efter skolan. Satt utanför illerna och vete fan vad vi gjorde. Men sen drog Daniella och då satt vi oss i Jennys husvagn. Linn och jag va knäppa i sängen. Men vid halv 6 drog jag hem, ska städa mitt rum och duscha snart. Igår efter skolan så satt jag och kollade på tv så ringde alex om att jag skulle komma ut. Så gick hem till Roni för Alex va där. Va där med Roni, Alex och Ronis kusin. Dom hoppade på Ronis stuts matta. Men vid 5 drog jag till skolan för jag hade utvekligssamtal med min idrotts lärare, snackade typ bara om engelskan och no/matte. Ska kanske gå i sommar skola i sommar med min engelska. Inte kul men hinner nog med annat. Skolan är ju när alla  andra ligger och sover. Men sen efter mötet så kom Tobbe och Alex och hämtade mig med Tobbes moppe. Vi åkte till Roni igen dom hoppade stutsmatta men sen drog jag hem vid 7. Sov till 11 och då duschade jag och sen sov jag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0