jag har tråkigt

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - brunt
Hur lång var du – 160
Vem var du kär i - andreas
Hade du nån pojk-/flickvän – ja
Vad brukade du göra på fritiden – va med kompisar
Vilka umgicks du med – mina vänner 
Var allt bättre då – ja lite
Skulle du vilja gå tillbaks dit – ibland
Har du förändrats – ja
Nu:
Vad har du för hårfärg – Brunt
Hur lång är du? – 160
Vem är du kär i – andreas
Har du nån pojk-,/flickvän - ja
Vad brukar du göra på fritiden – samma typ
Vilka umgås du med – bästa vänner och andreas                  
Hur ser du ut? –  vet inte

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – nej
Ljugit för en bra vän – Jag tror inte de,
Svikit någon – Ja
Vem: de vet den
Skrev du senast till på msn – Linnea
Kramade du senast – Linnea
Sov du hos senast – Linnea
Vill du vara just nu - min säng
Ringde dig senast – Jimmy

Vad:
Drack du senast – mjölk
Köpte du senast – vet inte
Gjorde du igår – skolan, sen va jag hos jenny
Ska du göra imorn – skola sen josse och linnea
Vill du göra just nu – va med andreas
Åt du senast – sallad
Är närmast dig som är rosa – mina kläder

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – tror de
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Om jag har.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – nej
Jag har smugit ut utan lov - ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – ja
Jag har fuskat i ett spel – säkert när jag va liten
Jag har struntat i ett prov – ja

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ja
Jag har druckit alkohol – ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – nej
Jag har vaknat gråtande – nej
Jag har somnat gråtande – ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Har aldrig vart på nån. 
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du har känt som nyligen som dött - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0