Solade 30 min.

Hej, sitter här nyduschat ska snart börja fixa mig. Igår efter skolan åkte jag och Emma till badhuset och solade 30 minuter. Emma blev röd och jag brun efter men just nu är jag röd i ansiktet !!! Hade förstärkning på hela tiden. Men efter de så gick vi hem till mig, Emma bloggade lite sen gick vi till starbäck och mötte Charlotte och Daniella. Drog till släggan och va där. Jag gick till konsum och träffade Jimmy i typ 5 minuter, bara för jag skulle hem. Men drog hem sen åkte jag och min mamma till badhuset och tränade. Hem igen vid halv 8 duschade och sen ut till parken där Emma Charlotte Jenny och Linn satt. Va med dom sen drog jag och Charlotte till starbäck och sen drog jag hem. Jag hatar seriöst våren, jag blir så sjukt trött av medicin och för att min ögon är svulna så blir jag bara tröttare. Men nu ska jag fixa mig.

Emma och jag ( valborg )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0