solade 30 minuter

Hej, sitter här och försöker skriva på mitt trasiga tanigentbord. Går okej men segt...! Igår efter skolan så kom Jenny och Linn hit. Va ute med dom en stund sen drog jag till stallet och red ut på Glenn. Sen hem, så kom Charlotte och då drog vi till samhället. Sen idag i skolan gick jag veta mitt no prov som jag gjorde igår. Jag fick gordkänt samma som på matte provet förra veckan. Men vid 1 drog jag hem sen vid 2 drog jag till tandläkaren och gjorde en undersökning och de va helt okej. Men sen hem så kom Linn och Jenny så drog vi till badhuset och solade 30 min. Sen va vi ute och hos mig också. Men nu sitter jag här ska duscha snart. Idag hämtade mamma min kamera som va på lagning, så nu bild det bilder igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0