stan med mamma...!

Hej, stan idag med mamma. Åkte in vid 12, gick med henne där. Köpte två legins, två linnen, en tröja,en bikni och 3 trosor. Blir ju inga bilder efter som min kamera gick sönder i fredags, men lämnade in den på lagning idag får se om jag får en ny lr måste köpa. Va på stan till 5. Mamma och jag orkade inte va kvar och kolla på en kille som skulle springa ner från skrapan. Så vi drog... Han skulle springa ner för den klockan 6 så jag och mamma åkte till ica sen hem. Linnea kom hit och sen gick vi ner till samhället och träffade Jimmy. Linnea drog hem vid halv 9 nu sitter jag här och ska snart duscha.

Imoron blir det skolan sen um med Linnea.


skrapan idag ( tog med min mobil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0