svar på frågestund

1-aaalin' ([email protected])

hur gamal e du ?
blir du ofta kallas fjortis?
är det din naurliga hårfärg?
vilka hårfärger har du haft?
vilka bloggar läser du?
vad tycker du om kissie ?
foki lr kissie ?
hejdå.

SVAR:

jag är 14 år om 11 dagar

nej

jag har aldrig färgat hela håret bara blonda slingor

Jag läser min kompisars bloggar och sen kisse paow dessie och några flera

jag tycker kissie har för stora läppar men känner inte henne så kan inte döma henne.

kissie, foki's blogg är tråkig

 

2-Dennis

Vad tycker du om Lady Gaga?

Vad har du för intressen?

Vilket är ditt drömyrke?

 

SVAR:

Lady gaga , vet inte hon är nog fin och sjunger bra

jag rider och är mycket med kompisar

jag vet faktiskt inte va mitt drömyrke är än

 

 

3-rosanna:)

vad heter dina kaniner?:)<3
(kom inte på någon fråga men ville fråga)

SVAR:

haha ja du rosanna, mina kaniner heter ulla och doris.

 

4-Anonym

har du någon gång vart riktigt full ?


SVAR:

jag har varit full men har inte supit skallen av mig.

 

5- Sandra

Har du någon gång haft sex?

 
SVAR
:

ja jag har haft sex men det är inget folk ska bry sig om för det är mitt privat liv.

 

6&7- ..

va brukar du o adde göra?

SVAR:

adde och jag brukar mysa eller va med hans kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0