igår

Hej, sitter här med Charlotte och Emma ligger i min säng och halv sover. Blev väll inte så sent igår men ett jävla drickande ( inte bra ) Emma och Linnea drack inte. Har iallafall fått vila ut nu under natten så är inte alls bakis. Men de va nog för allt vatten jag drack när jag kom hem bara för jag skulle nyktra till. Men iallafall igår vaknade jag klockan 10 av att mamma kom in och väckte mig, duschade sen satt jag mig med en activia på trappan och lyssnade på musik i solen. Sen åkte jag och klippte mig. 4 cm på topparna, hur kort som helst nu ju !!!! Men det växer ju ut snart iallafall. Men sen drog jag hem och solade i bikini på min altan. Sen kom Linnea. Vi gick hem till Roni och va med Alex och Robert. Jag och linnea hade shorts och linne. Sjukt varmt det va ute igår alltså. Men sen skjutsade Erika mig och Linnea till slusen och pontus skjutsade Alex, ja doppade fötterna sen gíck vi hem till mig och ja städade mitt rum men sen när jag och Linnea skulle gå och möta Emma så hade Alex vatten i en vattenflaska och slängde lite över min rygg. Sen när ja vände mig om så slängde han resten över mig. Jag blev inte glad så jag jagade han. Sen drog jag och Linnea och möte Emma iallafall. Vi drog hem till mig sen till Linnea. Sen gick vi till Roni och hade vatten krig med Alex. Jag och Alex tog av oss tröjorna. Fast de gjorde Emma och Linnea sen också när vi låg och solade. Då kom Charlotte så drog hon och jag till willys. Sen hem till mig igen med Linnea Emma och Alex. Fixade mig lite sen drog vi till nån skog. Sen gick vi till samhället vid 11. Robert fixade cigg jag sprang igenom fontänen blev ganska blöt. Sen vid 12 skulle vi dra hem. Då ramlade Charlotte i en buske. Och sen kom Simone och Li. Dom ville att vi skulle va med dom men vi va tvungna att gå hem. Jag ramlade ner från sängen och då as garvade ja. Men nu är Emma vaken så vi ska nog fixa oss lite nu.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0