valborg, blev inte som jag hade tänkt mig

hej, det har varit en dålig uppdatering eftersom jag inte varit så mycket hemma och inte haft tid men nu kommer de om helgen. Fredag, efter skolan gick jag, Jenny, Linn hem till Jenny. Sen när jag och Jenny drog till mig så gick Linn hem till sig för att duscha och fixa sig. Jag duschade, sen hoppade vi stutsmatta. Då kom Daniella. Vi gick in och fixade oss. Sen mötte vi Linn. Daniella drog hem och jag, Linn och Jenny drog till samhället. Då kom Johanna, Emma och Johanna. Emma blev lite arg eller mer ledsen. Så jag tog Johannas cykel och cyklade efter henne och sen gick vi hem till Emma. Hon packade allt sen drog vi tillbaka tillsamhället. Då satt dom andra med nån kille som va berusad. Men sen när Daniella hade kommit dit drog vi hem till mig. Fixade oss igen. Sen vid 8 drog vi ner till slussen, det va majbrasan där. Det va skit tråkigt, vi satt typ vid vattnet istället. Men sen drog jag och Linn efter Emma och Daniella som hade dragit till samhället. Sen träffade jag Josse, Linnea och Sandra. Jag gick med dom. Vi hade skit kul. Josse och jag blev rätt fulla, trodde inte jag skulle bli det. Men vi gick runt och letade efter Linnea. Jag kommer faktiskt ihåg det mesta så jag va ju inte helt borta. Men jag och Josse låg vid lekparken och as garvade då kom Jimmy och tog upp mig. Sen sa han att jag skulle ta de försiktigt. Men nej de gjorde vi inte. Jag minns inte hur många gånger jag och Josse - ramlade,gick igenom samhället för att leta efter Linnea. Sen kom polisen och årdningsvakterna. Malin gick runt med mig för att de skulle se ut som jag va nykter. Det gick faktiskt skit bra. För jag åkte inte dit, men de gjorde Sandra som hade dekat på Roni. Men sen gick jag till dom jag va med innan jag träffade Josse och dom. Dom va skit tjuriga och det fattar jag men då kramade Emma mig. (Ser ni jag kommer ihåg saker, ni sa att jag inte skulle komma ihåg !!!) Men sen gick Malin med mig upp i en skog där va Linnea, Josse och Arin. Josse hade spytt och jag satt handen i det. ( MYSIGT) men då gick vi till starbäck. Linnea hjälpte Josse som hade en tampong i munnen. Arin hjälpte mig fast det va första gången jag snackade med henne. Skit snällt annars hade jag varit kvar nere vid samhället. Men när vi kom till starbäck så kom Josses pappa och hämtade henne, han blev skit arg men mest rädd tror jag. Det skulle jag blivit ! Men då hjälpte Linnea mig hem till henne. Jag somnade där och sen vaknade jag vid 8. Linnea fixade sig sen drog vi hem till mig och fixade mitt rum. Sen ner tillsamhället. Va lite överallt. Men vid 2 åkte jag och mina föräldrar till min farmor som fyllet år idag faktiskt. Va ute med Janne, Ellen och min kusins barn ( Maximus, Nike och Hektor ) Nike ramlade och gjorde illa sig så jag bar henne hem till farmor. Men hon gjorde nog inte illa sig så mycket. Men sen va vi hos farmor. Satt i hennes kök med min fasters nya kille och hans två barn och min pappa och snackade. Kom hem vid 8 sen vid halv 9 drog jag ut, gick ner till samhället. Va med nåra vid skejt och sen typ vid kajen. Kallt som fan !!!! Gick hem vid 11 för det va så jävla kallt. Vid 12 typ satt mamma på en film till mig. ( Avatar) den va faktiskt skit bra. Ska nog kollade den sen igen för jag mådde inte så bra så orkade inte typ läsa texten. Men ja somnade vid 2 i natt och vaknade 9, av värsta mensverkan ! Duschade och ni sitter jag här hemma helt själv. Vet inte va jag hittar på idag.  ( I fredags, när jag ramlade så slog jag i huvudet så nu har jag en stor bula och det gör skit ont, sen slog jag nog i revbena jävligt hårt för jag har så sjukt ont. Kan knappt andas, men så går det när man inte är nykter ) nåra bilder kommer snart upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0