Bilder från fredags-lördags

Förlåt för en dålig uppdatering, men haft så mycket att göra i helgen. Men iallafall efter att jag, Linn och Jenny hade varit och solat så drog vi hem till Jenny sen hem till mig. Så gick vi och mötte Frida så drog jag Linn och Linn till willys sen hem till mig.Sen skulle Frida hem och äta så efter att jag och Linn hade sovit en stund i min säng drog vi till ett ställe där Frida och Jenny va. Sen kom Emma och Malin sen efter ett tag kom Charlotte. Vi va där och dampade sen drog vi till samhället. Va där till 11 så drog jag Linn och Jenny hem till mig så kom Robin Pontus Kim och Johán, Jenny skulle hem så jag Linn Pontus och Johan hängde med henne till starbäck sen så drog jag och Linn hem. På vägen hem snackade vi on Robin Lagelius Lundevall med Pontus... R.I.P Robil:(
Jag och Linn somnade typ vid 1 eller 2... Vaknade vid 10, jag duschade och Linn sov till 11 så åt vi frukost. Solade en stund sen gick vi och mötte adde vid tågstationen. Gick med Linn en bit hem. Så gick jag och Adde hem till mig och kollade på hocky. Sen gick vi till komunhuset där Frida, Malin, Linn, Jenny, Emma, Johan, Lukas, Nyman och Jonn va. Sen gick jag Linn och Adde hem till mig. Efter en stund kom Emma Charlotte Malin och Frida. Vi drog till camping. Jag och Emma badade och när man simade kunde man inte andas...! Men sen kom Nyman och Jonn och då drog alla ner till samhället. Jag Linn Emma Charlotte och Adde drog till mig vid 10 sen vid 11 så drog vi ut. Sen drog jag och Adde hem till mig och sov... Eller jag kastade vatten på han från en vattenflaska. Men somnade, jag hade tydligen tagit täcket 4 gånger sa han. Men vi vaknade vid 9 låg i sängen till typ 2 och då drog han hem. Nu ska jag hitta på nått med mamma för de gör vi inte så jätte ofta.

Fredag

Jag och Linn
(seriösa brudar)









resten av bilderna i fredags


















Bilder från igår ( lördag )
jag och Linn är sepe som vanligt






Resten av alla bilder som inte bara är på mig och Linn









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0