Rocklundamarknaden

Hej, sitter här nyduschad. Idag kommer min släckt hit och firar mig eftersom jag och min faster fyller år imoron. Vi blir 64 år tillsammans. Men iallafall igår va en sjukt king dag! Började med att Malin och Vendela kom hem till mig. Vi drog till ekängen och sen va jag där till halv 1 och dom andra till 2. Malin fick 2 eller 3 små fiskar, jag fick inte ett skit! Men när jag drog hem och hade fixat klart mig drog jag till släggan köpte 3 bussbiljeter satt mig och väntade på Josse och Sandra som skulle hoppa på vid dom och så gav jag dom biljeterna. Men sen vid tågstationen så kom Linnea. Vi satt inne på spaiy hot för Josse och Sandra skulle äta. Då satt Nisse Marcus och Jimmie längre bort och glodde på oss. Sen när vi satt utanför och rökte satt Nisse och sykade oss. Men sen gick vi runt lite på stan sen drog vi till rocklunda med 19 bussen klockan 4 vi gick runt och träffade en massa folk både från surahammar hallstahammar och västerås. Åkte två karuseller. Extrim flay eller hur de stavas va skit kul men ändå läskig ( HAHA ) Jag och Josse köpte ett par solglasögon. Men vid 7 - 8 började det regna och då sprang jag runt med en tröja på huvudet !!! Men vi halv 9 drog jag Josse Linnea Sandra Simone Jennifer och Filip. Vi satt inne på donken och försökte komma på hur Jennifer och Simone skulle komma hem. Vi kom på att dom skulle säga till han på bussen att dom hade blivit rånade så dom rullade sig i gräs. Men sen inne på centralen träffade vi Nergim Medjed Linus Charli så då fick dom pengar av dom och sen drog vi till sura med 9 bussen. Jag hoppade av med Simone och Jennifer vid tandläkaren. Hängade med hem till Simone. Då satt vi i hennes kök med hennes syster och 3 kompisar till henne. Men jag drog hem vid 11. Satt och snackade med mamma en stund sen gick jag och la mig.

Kohagen igår.











Stan och marknaden








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0