14 år

Hej, kom nyss hem från att varit ut med Frida Malin Daniella Jenny Linn och Charlotte. Jenny Linn och Charlotte kom till mig när jag kom hem från Västerås. Dom fick lite tårta och sen drog vi ut med Malin Frida Charlotte. Idag så vaknade jag med min älskling vid min sida... Jag ville upp men han låg och sov men vid 10 fick jag upp han då åt i frukost med mina föräldrar så fick jag lite presenter. Börjar tycka de är töntigt med paket nu men de är iallfall roligt. Fick smyken, skor, ett par legins och en resa till cypen den 16 augusti till 23 augusti.  

vårat hotell














Men vid 2 åkte vi in till Västerås. Vi skjutsade hem älskling som skulle bort sen åkte vi till Råby och firade mig och min faster fick en massa penger där. Sen åkte vi till min mormor vid tidö-lindö. Sen åkte vi hem så kom ju Jenny Linn och Charlotte

De här fick jag av Sofia, Johnny, Marita, Rejo och wiljam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0