Bästa natten!

Hej! Hemma från Västerås nu. Eller de va väll ett tag sen man kom hem. Men igår! Ni skulle bara veta hur glad jag är! Men vi börjar, Igår skjutsade mamma och pappa in mig och Johanna till stan. Först va vi och köpte en ny jacka åt mig. Men dom släppte iaf av oss vid igor. Träffade Johannas pappa och fick käk av honom. Men efter de drog vi hem till Johanna, sen till Skilljebo och va hemma hos Matilda. Dom skulle dra så vi drog till stan och ........ Men vid 12 drog vi hem ett tag. Lämnade min väska och vid 1-2 på natten drog vi till Råby. Eller vi hoppade av på bäckby som dom puckon vi är! haha men vi va med några på råby. Sov sjukt dåligt men det va iaf bäst, somnade nog inte förän 6 på morgonen.Men ba de va värt de så. Men sen imorse vid 11 hämtade min morbror mig och Johanna och skjutsade oss till henne. Hämtade mina grejer sen drog jag hem med min morbror, kusin och maria. Åt och sov. Måste plugg men jag är för trött!

jag älskar dig johanna









En grej till. Min pappa! Nils Erik Mäenpää va vaken till 1 i natt! Jag höll på att dö av förvåning när min mamma ringde och sa det! HAHA jag tycker de är lite coolt att han va vaken till 1 !
haha älskar min pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0