Helgen i textform

Förlåt för att jag är så dåilg på att blogga. Johanna som klagar jämt. haha, men har inte skrivit sen i torsdags. Men i fredags va jag i skolan. Hade först slöjd klockan 8. Sen skulle jag och Felle cykla till badhuset! Gick så där bland all snö. Men vi hade klädsim. typ 19 längder och jag simma med Elina igen. Men efter att duschat bland alla gamligar, så skulle jag och Felle cykla tillbaka upp till skogslund och ha musik. Jag ramla två gånger! Mitt på Östegatan. Hade iaf musik kollade på film. Sen åkte jag Felle och Ida till matsalen nere vid skolan.Åkte in med cykeln i en stor snöhög men Käkade med dom, Malin och Adde. Malin vann igen! Och jag kom tvåa med 8 pankakor! WIHO Men sen hade jag engelska. Gick hem i dy blöta skor! Fick byta skor sen kom Anton och mötte mig med Stene. Vi gick hem till honom. Kollade på film. Sen hängde han med till stallet när jag skulle rida Nova. HAHA söt han är, Anton är livrädd för hästar. Iallafall Puffs. Men efter de gick han hem och mamma hämtade mamma mig. Jimmy va hos oss så kollade på tv med honom , mamma och pappa. Somnade vid 1. Vakna 11. Ringde och väkte Anton, men vid halv 12 kom Emma och hennes pappa och hämta mig. Åkte till Källmora. Va där till 4. Sen gick vi till kyrkan. Jag gick runt med Anton, sen kollade vi på någon kör. I bilden hem hade pappa damp! Men vid halv 9 bussen träffade jag Johanna Linn och Simon. Tog bussen till stan. Va där och snacka med folk sen träffa jag och Johanna två killar som vi va med ett tag. Sen drog vi till Jhonte och två andra killar.Sov lite som fan! Men igår när vi vaknat så gick vi och träffade Denise. Men efter ett tag kom mina föräldrar, åkte och åt på stan sen åkte vi till Hammarby. Va lite med Nike. Sen åkte jag väll hem och Anton kom hem till mig. Vi gjorde inte så mycket. Men vid 9 drog han hem. Kollade tv och plugga.

Idag, vaknade jag typ 20 i 7. Kläde på mig och gick ner till pappa och åt frukost. Ringde och väkte anton, fixade mig mera. Men sen kom Anton, vi gick till skolan. Glömde nyklarna så pappa fick komma med dom. Hade svenska, fick reda på mitt gramatik prov. Fick 117 poäng av 207. Va väll okej men hade velat ha mera! Men sen kom pappa och hämtade mig och Vendela åkte till skogslund, hade idrott,hemkundskap och sen bild. Gick hem vid 2. Idag ha man varit sur som f'n. Hatar mina humörsvängningar! Men snart kommer mamma hem och då ska vi åka och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0