vaken och klockan är 9!

Jag vaknade 20 över 8. PÅ ETT LOV? lite konstigt, fast ska inte klaga för i tisdags vaknade jag halv 8. Men de va ljust ute så vaknade nu. Men nu ska jag klä på mig och sen åka till Anton och va med han hela dagen, sen till stallet och rida runt 6. Sen tror jag att jag åker till stan och är med min bäbis Yohanna. Igår va jag i stan med mamma. Köpte lite kläder. Vi gick mest i affärer. Åkte väll hem vid 6. Gjorde inte så mycket.

tjocktröja - gina
tunn jacka - rut m.fl
tjol - monki
legings - monki
två linnen - monki
bh - lindex
bas linne - gina
4 par stumpor + strumpbyxor - gina
+ en halsduk

















Kommentarer
Postat av: veronica

Fina grejer. (:

2010-11-18 @ 20:25:25
URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0