Västerås, mitt liv

Måndag igen! Dagarna går fort, snart är 2010 över också. Men iallafall. Idag vare skola som vanligt. 4 lektioner, 3 av dom va på skogslund som vanligt. Ikväll ska jag träna med min mamma! Men helgen, blev att va med Johanna, kom till stan vid 9. Vi va lite på stan och hemma hos Johanna. Somnade vid 12. Skit tidigt! Men sen vaknade vi tidigt också, vid 9. Vid 10 va vi på stan. Träffade Amanda. Sen träffade vi Lukas och Anton. Gick med dom till silver box. Sen drog dom. Amanda jag och Johanna drog till Johanna. Fixade oss, sen drog vi till viksäng. Träffade Matilda och Becka. Sen drog vi hem till Benny. Och va där ett tag med han, kevin och någon till kille. Men Amanda, Matilda, Becka och Johanna drog så blev kvar själv. Men till slut kom Becka och Matilda tillbaka. Alla vi drog ut till viksäng centrum. Träffade massa folk. haha men vid typ 11 drog jag och Kevin till skilljeboskolan. Sen kom Johanna och vi drog hem till Henke. Kollade film sen drog jag och Johanna hem till henne. Kollade film, käkade och sen sov vi. Vaknade vid 1 igår. Åkte till viksäng och träffade Matilda, Becka och två killar. Sen vid 4 drog jag och Johanna till Skilljebo. Hem till Adde. Sen hämtade hennes mamma oss på centrum. Pappa hämtade mig vid Johanna. Sen blev det hem och plugga och basta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0