Helgen

Nu har min mamma fixat mitt internet! Tack mamma. Varit utan de i typ en dryg vecka. Men jag har klarat mig fint. Men helgen i en kort fattning nu, eller? Fredags efter skolan drog jag och Elin in till stan. Jag köpte en tjock börja för 350 och ett par skor för 400 och Elin köpte ett par skor för 550. Vid 8 tog vi bussen hem. Kollade på idol sen en film. Somnade vid 12. Sen vaknade vi vid 7. Frukost och fix. Sen stallet vid 8. Jag och Elin flaggade 3 klasser. Vid 4a drog jag hem. Fridade pappa sen kom Yohanna och hämtade mig. Hon jag och Frida drog till stan. Fixade oss sen drog vi till Culturen. Va där till 12. Sen drog vi ner till stan. Träffade Sofie och Hanna. Hade roligt med dom på donken sen kom Tac. Vid 3 trog vi tillberga bussen till Gidet och sen gick vi där ifrån till skallberget. Jag och Frida somnade i Yohannas mammas säng vid typ 4. Vaknade 12. Gjorde inte mycket. Men vid 4 drog vi och åt sen vid 5/6 hämtade pappa mig och Frida. Idag va det skola, hade 5 lektioner. Efter det drog jag och Daniella hem till mig. Hade lite roligt nere på samhället och grejer. Puss på dig Daniella. Imoron eller på Torsdag bilr det ishallen med Johanna. Men helgen är ju förstörd!


Stan i fredags





Bilder från i lördags kväll/natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0