Yohanna hela helgen

Hallo, blev inget bloggande i helgen för jag och Yohanna har gjort så mycket. Och jag tänkte ta lite snabbt nu. Började med att jag kom till stan vid 9. Väntade på att Yohanna skulle komma till stationen. Hon kom, vi gick runt ett tag men sen träffa vi hampus och hans kompisar. Vi hängde med dom till fontänen och dom cyklade runt. Vid 11 drog dom och vi gick och träffade marcus och dom han va med. HAHA men vi drog där ifrån efter typ mindre än 5 min. Va med Oskar ett tag. Men vid 1 drog han hem. Jag och Yohanna satte oss bakom skrapan och hade roligt med våra rösten och sen kom två okända killar och typ började snacka med oss. Men dom drog! haha Men vi drog hem vid 3. Somnade till en film! Vi som skulle va vakna. Men det gick inte. Men igår vaknade vi iallafall vid 9. Drog till Ramnäs och red ut med Inter och Zockan. Vi mockade och fixade. Vid 4 drog vi hem till skallberget. Fixade oss sen drog vi till stan! Beställde biobiljeter. Och sen va vi på stan, träffade Alex och Viktor. Snacka med dom ett tag. Sen träffade vi ....... Stod och snackade med honom ett tag. Sen drog vi. Gick in på bion. Kollade på '' i rymden finns inga känslor'' Den va inte den bästa filmen jag sett. Men sämre finns. Efter det träffade vi Hampus och Patrik. Snacka med dom. Men efter att gått runt eller suttit någon stanns på stan så träffade vi Hampus och Patrik igen, va med dom och deras alla andra kompisar. Men vid 12 drog dom! SKÖNT! Jag och Yohanna drog hem vid 1, kollade klart filmen vi somnade till. Sen sov vi. Vaknade vid 1-2 drog till Ramnäs och red ut i skogen. Haha söta Inter va pigg efter han hade sett en traktor. Han är så söt. Men efter att vi mockade och det så kom mamma och hämtade mig. På lördag åker jag till Yohanna igen. Hon är bäst!

Inter



Yohanna och Zockan



Jag och Yohanna


Madison


Texas och Charlie

Kommentarer
Postat av: Johanna'

sv; sorry för sent svar.

tack. :D allt bra?

kram

2010-10-11 @ 08:07:54
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0