BÄSTAyyy

Hej, data skärmen dampade lite i fredags så kunde inte skriva något. I fredags, skola till klockan 2. Gick hem och gjorde inte så mycket. Men vid 5 drog jag till stallet. Red Rolex som vanligt. Han fick sina små damp ryk. Men sen hem packade duschade sen drog jag med halv 9 bussen in t stan.  Träffade Yohanna, vi gick runt på stan till 12 typ. Träffade några och hade skit kul. Sen drog vi hem till henne på skallberget och va inne en stund sen drog vi till ica och träffade otto och omar. Men sen drog vi in efter ett tag för vi frös. Somnade vid 3 tror jag. Lördag, vi vaknade vid 12,åt frukost sen drog vi dit Yohanna har sina hästar. Yohanna red dom sen vid 5 drog vi till västerås igen. Sen stan vid 6. Träffade omar, va med honom sen kom Linus någon ful kille från malmaberg vi inte kände. Vi träffade Marcus,Niklas och någon till kille. Linus drog hem! SKÖNT! jag Yohanna Omar gick till någon park, vid 11 drog jag och Yohanna in till stan igen. Träffade Nisse och Viktor. Satt inne i någon resturang och snackade. Nisse skulle hem vid typ 12. Så gick viktor med mig och Yohanna en bit hem. Han drog hem och de gjorde jag och Yohanna också. somnade vid 4. Söndag vaknade vid 11. Åt frukost sen fixade vi oss och sen till stan. Köpte en tjocktröja, tunika, percingar och legings. Åkte hem med 10 i 8 bussen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0