bilder från cypern

Hej, ny data skärm eller har bara lånat en av min morbror eftersom den nya tven vi köpte inte funkade. Men iallafall. Imoron är de slut på andra veckan i skolan. Helt sjukt va det  går snabbt. Men nu ska jag börja blogga igen om mitt dagliga liv. Idag torsdag 2 september redan höst! började skolan som vanligt vid 8. Hade elevens val, jag läste bara. Sen no,lunch och matte. Jenny ägde ut vår lärare. Efter matten hade vi svenska,so och språk. Det va någon tjej från någon teater som va och snackade. Slutade 20 över 3. Åkte hem. Snackade med Yohanna i telefon sen kom pappa och mamma hem. vi fixade datorn och nu funkar det. Börjar 8 imoron, har bara 4 lektioner 3 av dom är på skogslund.



i stockholm 16 augusti

kommer lägga in lite bilder från cypern vart efter.




första dagen
16 augusti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0