no prov imoron

Hallo, nu har jag pluggat no så de bara sjunger om de! Hoppas ni andra i min no grupp också gjort de. Lycka till t oss imoron! Aja nu har jag nyss varit ute och fixat åt mina små kaniner. Ulla(kyrkoklockans gos) och Doris som dom heter.  Nu har jag lite saker jag måste komma ihåg. Gå till skolsyrran och kolla min syn, Köpa ppiller, byta nytt i sängen och plugga matte + läsa ut en bok.

Veckor jag är ledig från komfimation i år :


vecka: 40
vecka: 41
vecka: 42
vecka: 44
vecka: 46
vecka: 47
vecka: 49
vecka: 50
vecka: 51
vecka: 52

Kommentarer
Postat av: Pearl

PLEASE HELP ME WITH MY BLOG HEADER AND DESIGN!

yours is adorable, and mine used to be pretty awesome too, all photo shopped and fun.

but we got a virus ages ago but its sorted now but my design got all messed up and now I have a crap one that doest fit right with a disappeared title!

please tell me how you did yours??

I'd love to have one with many photos..

Forever greatful, Pearl <3

2010-09-28 @ 13:35:28
URL: http://pearlythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0