Måndag

Hej, underbar lördagsnatt, grymt roligt. Hände så mycket så orkar inte skriva allt. Men i lördags när jag kom till yohanna så fixade vi oss sen vid 8 drog vi ner på stan. Gick runt, snackade med folk vi både kände men inte. Kom iallafall hem vid 3 på natten. Somnade nästan direkt. Igår vaknade vi vid 9. Åkte till ramnäs och städade hennes stall sen ut till där hon har sina hästar. Borstade dom sen vid 7 drog vi till stan. Satt lite vid skrapan sen drog hämtade pappa mig. Blev typ inga bilder.





Idag vaknade jag vid halv 7, duschade, fixade sen drog jag till skolan.Hade svenska först, vår vekarie är king. Vi kan gör vad vi vill,  fast jag jobbar bara. Keno, Jonn och Andreas sa att alla i klassen skulle skriva sina namn på ett papper som vi skulle skicka till vår lärare som ligger på sjukhuset. Men sen hade vi idrott, gick elljussåret med Melina. Vi snackade om typ allt möjligt. Men efter de hade vi hemkundskap, jobbade i samma kök som Jonn. Han drog bort en luka HAHA. Vi lagade iallafall korvgryta. Melinas va bättre än min. Säger bara ha inte i peppar och krossade tomater. Men sen hade vi bild. Satt och kladdade på ett papper och snackade med Vendela mest. Men sen gick jag hem och sen drog jag till badhuset och tog en 30 minuters solarium. Skönt som fan, höll på att somna. Men sen hem duschade, även om inte de är bara att duscha efter solarium. Men de va skönt! Nu ska jag få i mig något sen ska jag till frisören och klippa och färga håret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0