Hemma!

Hej, nu är jag hemma och jag är super trött! I fredags så åkte bussen klockan 6 emot finnåker.. Minns inte när vi va framme men då fick vi rum , bäddade sen gick vi till minikyckan och sen fick vi en macka typ. Efter de va vi i något annat hus.. Vi fick inte göra så mycket första kvällen,minns knappt nu längre. Men jag sov med Jenny och Charlotte och vi somnade vid 12. Och klockan 7 så väckte Emma och Rosanna oss. HEHe alla blev jätte glada såklart. Vi skulle äta vid 9. Och efter de så delade vi in oss i ramnäs och surahammar grupperna. Jag va så klart i surahammar. Då vi gick igenom va vi skulle göra på konfirmations dagen den 15 maj. Kom bli så roligt den dagen, men de gjorde vi både före och efter lunch, men innan lunch blev killarna sminkade. På kvällen så lekte vi lite sen grillade vi korv i mörkret. Och sen så bastade jag med några. Jag hällde över massor av vatten så de blev varmt och jag Keno, Adam och GB som satt längst upp körde tävling och så klart vann jag! Sen sprang jag Keno Gustav och Andreas ute. Men sen la alla sig i ett stort rum med täken och kudde och kollade på film. De va riktigt mysigt faktiskt! Men jag Jenny och Charlotte somnade vid 2. Vaknade 8 och vi packade och sen åt frukost. Städade efter de sen hem efter lunch. Kom till ramnäs kyrka och vi gick och kollade på kyrkostenar. Åkte till Sofia och firade henne som fyllde 20 igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0