Melina

Hej, skola idag, va väl okej, efter skolan satt jag och melina kvar ett tag och pluggade.. Vi gick till mig och nu ska vi till henne och sen ska vi träna. Igår efter skolan gick jag hem med Vendela för att byta skor, skulle följa henne till skolan sen gick jag ut och gick i 30 minuter.. Va varmt som ... så satt på mig ''bikini'' över del och shorts och satt mig ute och lät kaninerna springa runt. Elin kom och vi drog till slägg och käkade pizza. Efter de drog vi till stallet och böt om. Jag borstade Lavendel och sen gick jag ut med henne till Elin kom. Hon red i typ en timme sen gick jag runt med Lavendel ute. Vi blöte henne med svamp och sen gick jag och betade henne. Vid 7 red jag Puffs. Hoppning, gick helt okej. Drog hem och sen tillbaka till stallet och leta. Hem, duscha äta sova.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0