Vår bilder..

Hej, idag vaknade jag halv 9, fixade och åt frukost, tog bussen in till stan och gick till feelgood. Fick inte göra så jätte mycket bara fixa lite. Men åt lunch med mamma på stan. Slutade 3 så kom mamma och vi åkte till apoteket inne vid iac på erikslund och köpte alergisaker till mig. Hade inte den bästa dagen idag och igår. Frisören igår klippte av allt mitt hår, hon missuppfattade mig helt fel. Men igår hoppade jag Puffs och han har blivit så underbar! Förut kunde man inte ha uppen boxdörr men nu går de och han bits inte längre! Och dessutom! Förut så ville han inte hoppa, han vägrade bara men nu hoppar han hur fint som helst och vägrar inte, han hoppar så fint med ryggen, lite stak fortfarande men han är underbar! Men nu ska jag snart på konfirmationsläger så ingen data eller mobil på två nätter.. Finns ingen teckning i Finnåker.. LOVE till Puffs.











Sista bilden är från när jag och mamma va och gick vid mälaren i onsdags i solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0